rendezvényellátó

A PIROS SZÍN

A színeknek régóta tudjuk, hogy jelentése van, legyen az egy tárgynak vagy egy cég logójának, arculatának, a márkának, vagy akár egy rendezvénynek is. Ma már vannak színtanácsadók akik személyre szabottan megmondják mik a mi színeink, ugyanez érvényes egy cég logója, arculatában is, így majdan a terméknek vagy cég logójának színe ezeken a termékeken. A tudatos szín használat ma már nagyon fontos szempont egy márka építésnél, mivel a színekkel tudjuk hangsúlyozni azokat az értékeket, üzeneteket amelyeket a márkánk képvisel. A piros szín az erő színe, a föld elemével és a tűz elemével is egyaránt kapcsolódó szín. Meleg szín, energiát adó, intenzív és tartós, így kitartásra, a tüzed és a figyelmed megtartására és összpontosításra ösztönöz. Ezért lett a piros a szeretet, a szerelem, a szenvedély színe. Vannak olyan márkák amiről azonnal a pirosra asszociálunk mint a Ferrari, Coca Cola , Canon, Levi’s, Lego, Avis, Vodafone, Netflix, Mol stb. Ha jobban megfigyeljük akkor a gyors éttermek szinte mind piros színű logót használ vagy részben vagy egészben, és miért? Mert a piros szín fokozza az étvágyat is, emellett a divat márkák is szeretik a pirosat használni mert a pirosat viselőket vonzóbbnak érezzük. Amennyiben egy szolgáltató színe a piros, ott azt sugallja kényeztetésben lesz részünk. A piros színnek is rengeteg árnyalata van akár mint a szürke 50 árnyalata… a pantone színskálája szerint érdemes a színeket minden szempontból végignézni. Továbbá a piros szín mint szezonális szín előtérbe kerül karácsonykor és a mai Valentin napon is.